Perhatian

Kunjungi EkELEH.com......

Raja Permaisuri Agong Nampak Lain Malam Ini!!

>> 14 November 2011

6 komen:

Anonymous Tuesday, November 15, 2011 7:56:00 AM  

Dah jangkit penyakit Rosmah.Bukan senang mahu tolak pengaruh feshen,kecuali iman mantap.

Anonymous Tuesday, November 15, 2011 8:17:00 AM  

Permaisuri tunjuk contok tidak baik,dia dedah aurat dengan tidak memakai tudung dengan sempurna dan memakai pakaian ketat.Agung ketua Agama ISlam ta komen kah

Spesis budak yang menegur pakaian maharaja Tuesday, November 15, 2011 6:48:00 PM  

Siapa pereka fesyen tu? Terus terang aku cakap tak cantik langsung fesyen ini. Macam opah-opah di kampung pakai serkup kepala bila duduk dalam rumah. Macam turban Benggali pun ada.

Kasi tembak pereka fesyen tu.

Permaisuri Seri Paduka lebih anggun berbaju kurung atau berkebaya seperti selalu. Takkan hilang bisa ular menyusur akar.

Anonymous Wednesday, November 16, 2011 10:01:00 AM  

lebih cantik dan manis kalau bertudung biasa dan bajunya longar dan tidak ketat sampai nampak sussuk tubuh

Anonymous Friday, November 18, 2011 8:56:00 AM  

nak berfesyen kerana islam tapi sapa la penasihat agama yang tersalah nasihat.

kalau fesyen melayu, aku terima la gaya mcm ni. ini letak fesyen islam.aduhai raja ku

  © Autumn Leaves

Kembali Atas