Perhatian

Kunjungi EkELEH.com......

Fasha Memang Jenis Tak Tahu Malu!!

>> 16 November 2011

4 komen:

fauzi badarudeen Wednesday, November 16, 2011 8:15:00 AM  

dia piak dia paling lawa,wat malu orang Penang ajaa.. jenis mak pak tak reti ajak anak.jangan crita pasai ugama.....tak ada perasaan malu langsung. mcm jalang....ckap krang melenting....kita tengok sama sama, apa jadi budak "sekok" ni.

fauzi badarudeen Wednesday, November 16, 2011 8:16:00 AM  

dia piak dia paling lawa,wat malu orang Penang ajaa.. jenis mak pak tak reti ajak anak.jangan crita pasai ugama.....tak ada perasaan malu langsung. mcm jalang....ckap krang melenting....kita tengok sama sama, apa jadi budak "sekok" ni.

Anonymous Wednesday, November 16, 2011 11:22:00 AM  

kalau dia dah tak malu org yg tangkap lagi tak malu, u all dok kutuk dia.. dia tak tau. sebagai seorg Islam pkirlah apa hukumnya menyiarkan gambar org seperti mengaibkan walaupun memang dia buat.buat kutuk kan lebih baik u all p jumpa dan nasihatkan dia..

Anonymous Saturday, November 19, 2011 10:17:00 AM  

di manakh JAIS. kenapa tak tangkap orang yg berpakaian macam ni. yak kanlah nak dibiarkan begitu sahaja?

  © Autumn Leaves

Kembali Atas