Perhatian

Kunjungi EkELEH.com......

Fasha Bertudung di KB, Tunjuk 'Susu' di Anugerah Skrin

>> 05 November 2011

7 komen:

Anonymous Saturday, November 05, 2011 11:39:00 AM  

orang macam ni dah jelas kemunafiqkannya, dia lebih takutkan manusia dari ALLAH. kalau kafir buat macam ni berbaloilah krn ianya kafir. kalau melayu kononnya islam tak tahulah apa kejadahnya.

Anonymous Saturday, November 05, 2011 2:23:00 PM  

biasa arr..kan melayu mudah lupa!

Anonymous Saturday, November 05, 2011 2:24:00 PM  

biasa arr...melayu kan mudah lupa!

tungkaran hati Saturday, November 05, 2011 2:36:00 PM  

nasib baik anak Kalifah tu tak ada...kalau tidak habislah `susu' tuuu....!

Anonymous Saturday, November 05, 2011 3:58:00 PM  

hidayah belum sampai lagi...

Anonymous Saturday, November 05, 2011 5:50:00 PM  

aku lebih suke kalu fasha tu dah tersandar kat aku...

  © Autumn Leaves

Kembali Atas