Perhatian

Kunjungi EkELEH.com......

Natasha Kena Kempiskan Susunya Juga!!

>> 09 September 2011

2 komen:

Anonymous Friday, September 09, 2011 5:04:00 PM  

"Boyfrendnya" Mohd Hafizuddin Johari tu pun kena kaunseling jugak weh. Dia secara terang2an nak sehidup semati walau kuarge menghalang.

Dua2 songsang ni. Ingat senang ke nak kempiskan bukit berapit tu. Nak membukit pun kena makan pil hormon. Nak tarah bukan boleh sembarang tarah. Ada ke apa pil hormon yg boleh kasi kempis. Dagu pun dah cantik tajam siot mcm dagu sailormoon. Menambahkan kesempurnaan fizikal seorang wanita.

Kesian kat wanita2 yg belum berkahwin. Bukan tak ada lelaki tetapi nak cari lelaki sejati yg sukarnya. Beragama - Berilmu beramal beriman. Ada lagi ke lelaki2 ciri tu?

Anonymous Friday, September 09, 2011 5:16:00 PM  

Sebelum dia ubah penampilan diri dulu ade ke hdup dia tertekan.

Dia telah menjawb segala persoalan tntang dirinya. So baliklah kpd asal supaya x tertekan.

  © Autumn Leaves

Kembali Atas