Perhatian

Kunjungi EkELEH.com......

Cerita Bukit Kepong -10 malam, 11 September 2011, TV3 -Serangan Ke atas Mat Sabu

>> 10 September 2011

5 komen:

Anonymous Saturday, September 10, 2011 6:22:00 PM  

Untuk tali barut dan pejuang British dulu, kini dan selamanya sila berdiri tegak, sila nyanyi lagu kebangsaan tuan kamu kuat-kuat.

God Save the Queen

God save our gracious Queen,
Long live our noble Queen,
God save the Queen:
Send her victorious,
Happy and glorious,
Long to reign over us:
God save the Queen.
O Lord, our God, arise,
Scatter her enemies,
And make them fall.
Confound their politics,
Frustrate their knavish tricks,
On Thee our hopes we fix,
God save us all.
Thy choicest gifts in store,
On her be pleased to pour;
Long may she reign:
May she defend our laws,
And ever give us cause
To sing with heart and voice
God save the Queen

Anonymous Saturday, September 10, 2011 6:28:00 PM  

Lepas ni jenuh la Mat Sabu nak roadshow seluruh Mesia ni nak tangkis serangan Bukit Kepong 11 September 2011 ni. Isu ni silap haribulan Pakatan Rakyat Lingkop Pru13 ni.

Anonymous Sunday, September 11, 2011 5:21:00 PM  

aku tak nak tengok filem bukit kepong.
aku nak tengok filem pasir salak.
mana jins shamsudin?

- matrajalela.

Nam Ron Sunday, September 11, 2011 9:40:00 PM  

Kita tak usah silap...anggota polis yang terkorban mempertahankan balai polis bukit kepong memang dianggap wira!..wira kerana mempertahankan balai polis tersebut mengikut persepsi Umno-british, tak ada kena mengena dengan pejuang atau nasionalis kemerdekaan...inilah teori yang diputar belit oleh Umno...saya pun boleh jadi wira kalau saya mati kerana mempertahankan hak, keluarga dan harta benda saya!..saya tak boleh kata saya pejuang atau nasionalis..kalau tak ada serangan, polis2 tersebut pun tak ada kerja duduk saja makan gaji buta..bahkan mempertahankan institusi yang dikuasai oleh british..bukan angkat senjata menentang british...aku boleh genggam penumbuk dan angkat jari tengah tuju pada Umno...SAY kepala butuh!!

Anonymous Tuesday, September 13, 2011 9:05:00 PM  

sejarah melayu ni lagipun bukannya semua betul sangat.. sekarang sudah nampak.. rosmah x pakai tudung.. najib biar jer.. cuba tengok sejarah rosmah mansor... bukan nya baik sangat.. rosmah perempuan puaka..

  © Autumn Leaves

Kembali Atas