Perhatian

Kunjungi EkELEH.com......

Astarghfirullah...Yayasan Dakwah Islam Sendiri Menentang Hudud!!

>> 30 September 2011

8 komen:

Anonymous Friday, September 30, 2011 12:52:00 PM  

mangkuk nie dah dirasuk umporno........
tu pasai bodoh melantun lantun........

kah kah kah........

Anonymous Friday, September 30, 2011 12:53:00 PM  

bodoh punya ydp yadim ni kalau hpandai pasal hukum hudum bawa draf bagi pada pas itu pun x reti ke banggang jangan kata hukum hudup dicipta oleh pas syirik namanya bawa bertaubat sia-sia ada agama kalau x betul perbetulkan jangan buat kenyataan seperti orang x ada illmu saya marah

Anonymous Friday, September 30, 2011 12:55:00 PM  

saya tetap pilih orang yang 'gila kuasa' untuk memerintah demi untuk menegakkan dan melaksanakan hukum Allah. Tiada Dua Hudud

Anonymous Friday, September 30, 2011 2:38:00 PM  

Kalau dah rasa pandai buatlah draf hudud ,lagipun yadim adalah agensi kerajaan.Buat apa tuduh org lain yang cuba nak buat kata tak betul,kita yang pandai langsung tak buat apa2.Ingatlah Allah itu maha mengetahui

Anonymous Friday, September 30, 2011 3:09:00 PM  

gilo nate nih...hudud ori lah tu tapi mesti kena gezet dulu baru ikut law...jahhil bedngung macam mana boleh jadi ydp YAdim...cilako ...

Anonymous Friday, September 30, 2011 3:13:00 PM  

Layak jaga rumah urut saja

maun Friday, September 30, 2011 3:26:00 PM  

buat dan bagi le draf hudud pada UMNGOK supaya dibentangkan di Parlimen...50 tahun UMNGOK ni memerintah tak ada cita2 pun nak menegakkan hukum Islam..padahal itu adalah tugas utama sesiapa yg diberi kuasa, dgn undang2 islam baru boleh dikira pemimpin tu adil...bodoh punya YDP ydim.. Betul le kata Nabi..akhir zaman ni yg memegang kemaslahatan ummah bukan ahlinya...tapi orang yg zalim, fasik dan munafik.

Anonymous Friday, September 30, 2011 10:03:00 PM  

YDP yadim nampaknya belajar ugama hanya untuk jawatan sahaja bukan untuk mengamalkan prinsip dan asas suruhan islam. Tahniahlah atas penerimaan jawatan YDP yadim yang dipegang oleh orang yang tak berkelayakan.

Inilah dakwah songsang yang menyonsangkan.


hby

  © Autumn Leaves

Kembali Atas