Perhatian

Kunjungi EkELEH.com......

Bukit Kepong, Teks Penuh Ucapan Mat Sabu...Bukan Pengkhianat Pun!!!

>> 29 August 2011

8 komen:

Anonymous Monday, August 29, 2011 11:45:00 AM  

Abis yg serang bukit kepong tu sape? bukan komunis? budak sekolah pun tahu bodoh

misnona Monday, August 29, 2011 6:53:00 PM  

Biarlah kewartawanan Utusan Melayu diadili di akhirat kelak kerana mengadu-domba masyarakat. Mereka tulis rencana dan laporan atas dasar kebencian, mereka tak sedar pula, berapa ramai Melayu dah benci Utusan? Fikirlah para wartawanan semua, anda tidak akan menongkat langit dengan pena kewartawanan itu sekiranya anda melakukan perbuatan jijik.

Anonymous Tuesday, August 30, 2011 7:06:00 AM  

Kita baca sejarah fahami sejarah, adakah rakyat yang menentang penjajah dipanggil pengkhianat. Itu zaman British, bagaiaman zaman perentahan Jepun, mengapa mereka yang menentang Jepun dianggap wira, bukan pengganas. Fikirkan.

Anonymous Tuesday, August 30, 2011 8:35:00 PM  

Selamat hari raya aidilfitri dan salam merdeka untuk semua..

Anonymous Monday, September 12, 2011 11:50:00 AM  

xyah pikir...baca pastu wat derk je, sesama melayu apa nak gado2...sejarah yg dh ada biar kekal camtu je

Anonymous Thursday, September 15, 2011 12:53:00 AM  

Sampai bila org melayu nak bercakaran....bangsa lain seronok je tengok..

misnona Wednesday, September 21, 2011 2:52:00 AM  

Biarlah kewartawanan Harakah diadili di akhirat kelak kerana mengadu-domba masyarakat. Mereka tulis rencana dan laporan atas dasar kebencian, mereka tak sedar pula, berapa ramai Melayu dah benci Harakah? Fikirlah para wartawanan semua, anda tidak akan menongkat langit dengan pena kewartawanan itu sekiranya anda melakukan perbuatan jijik.

Anonymous Sunday, November 13, 2011 3:10:00 AM  

bangang punya post...ade ke patut mat indera tu dikata pejuang ? mungkin atok nenek moyang ko x kena penangan komunis,,,sebab tu ko x de hal..kalo atok ko kna tembak ngan komunis??? ko nk kata apa plk?? ooo atok aku kerja ngan british penjajah...memang patut kna tembak ngan komunis...padan muka atok aku...bole ke mcm tu?

  © Autumn Leaves

Kembali Atas