Perhatian

Kunjungi EkELEH.com......

Utusan Malaysia Marahkan Malaysiakini, MalaysianInsider, Akbar Asing Buat Berita Palsu!! Gelak Oii…..

>> 13 July 2011

12 komen:

Anonymous Wednesday, July 13, 2011 4:30:00 PM  

saya cadangkan kdn ambil tindakan keatas utusan krn suaranya adalah suara dari lidah syaitan. lagi pun ianya memalukan melayu islam dimalaysia dgn fitnah dan pembohonganya

Anonymous Wednesday, July 13, 2011 5:00:00 PM  

setutju!!! Boikot Utusan!!!!

Anonymous Wednesday, July 13, 2011 5:02:00 PM  

kesian akhbar yahudi malaysia... almaklumla akhbar tulisan zionis malaysia ni dah tak laku sampai budak sekolah pun tak nak baca pasai tu la depa sibuk nak tutup akhbar lain... agaknya kalau utusan zionis ni nak jalinkan kerjasama dengan akhbar yahudi israel pun depa tak mau pasai buat bangkrap ja kat tokey2 zionis..

Anonymous Wednesday, July 13, 2011 5:03:00 PM  

Utusan mengata dulang paku serpih, mengata orang dia yg lebih...kah3

Anonymous Wednesday, July 13, 2011 5:34:00 PM  

Boooo.. Utusan Meloya

Anonymous Wednesday, July 13, 2011 5:45:00 PM  

entah2 tu dia tujukan kepada diri dorang sendiri...tau pula nak mrh, yg mreka hari2 wat fitnah bleh plak....cehhh!

Anonymous Wednesday, July 13, 2011 6:20:00 PM  

sebelum umnoapco dihapuskan, hapuskan utusan muakloya terlebih dahulu. tak kan melayu hilang didunia tapi hapuskan umno dari bumi malaysia.

Anonymous Wednesday, July 13, 2011 6:23:00 PM  

untuk KDN dan PDRM selalulah guna cermin muka, jangan pakai cermin mata, barulah nampak muka hangpa yang penuh sopak, kurap, jerawat, panau, kudis buta. Jangan asyik fitnah orang lain saja.

Anonymous Wednesday, July 13, 2011 6:50:00 PM  

Utusan Malaysia CELAKA!!! Dia yang buat berita palsu.. tuduh akhbar lain pulak. POOORAH!!!

Anonymous Wednesday, July 13, 2011 8:20:00 PM  

lembu pun br guling2 ktwa,mmbca komen pengrang utusan meloya tu

Anonymous Thursday, July 14, 2011 6:26:00 AM  

mana pponya malauan kaki bodek nie, tak pon sdra pok heing pahlawan melayu yg berjihad menentang islam

Anonymous Thursday, July 14, 2011 1:41:00 PM  

bungkusla cepat utusan oiiii...hahaha..

  © Autumn Leaves

Kembali Atas