Perhatian

Kunjungi EkELEH.com......

Perhimpunan Patriot, Anggota FRU Lebih Ramai!!

>> 09 July 2011

6 komen:

nurnilamsari Saturday, July 09, 2011 10:06:00 PM  

bukan terjun tasik bang...tp terjun LOMBONG laa..hik..hik..hik..

Anonymous Saturday, July 09, 2011 10:27:00 PM  

Cakap bergegar-gegar.....Kah,kah, kah juta2 kali.

Anonymous Sunday, July 10, 2011 12:06:00 AM  

ni patriot ke perkasa @ pesilat??? konpius gue..hahhaahaa..ade sape2 nampak x tuan guru Omardin & Ibrahim Al-Kataki r??? hahhaa

janggut Sunday, July 10, 2011 1:59:00 AM  

jgn nak di jadikan benteng...jadi pagar pun tak boleh kalau geng BERSIH rempuh....ni org penang cakap....pakai baju merah....pi......rah....lain kali huluq ketoi dulu...ala macam biasa la...takkan lupa kot.apa pun aku respect la...ribu2 yg datang,termasuk mamak pedukang omardin kaki kuyu......

ceritakedaikopi Sunday, July 10, 2011 3:15:00 AM  

perKATAK dah sembunyi bawa ketiak isteri

Anonymous Monday, July 11, 2011 2:59:00 PM  

kan depa batalkan sebab patuh dengan titah Yang Dipertuan Agong.. Perkasa pun sama.. Depa ada di KL di tempat2 tertentu.. Stand by.. X buat kecoh mcm BerSHIT.. kita ada Agong ja.. kalau titah Agong pun hampa tak patuh.. habislah negara.. buat qeja x pikiaq.. Sokong Anjingah kapiaq 2 buat pa? nanti anak2 hampa lahir x tentu agama Islam oo.. Mau? Umuq 21 thn Bebas pilih agama sendiri? hampa mau? 2 yang orang PAS sokong..? plek.. Dulu nak laksana negara islam, la sokong Anjingah kapiaq.. kalau nak sokong pun, hampa tengok la dulu sapa yang hampa sokong..

  © Autumn Leaves

Kembali Atas