Perhatian

Kunjungi EkELEH.com......

Lu Pikir Sendiri, Takkan Polis Nak Tunjuk Videonya Yang Ganas!!

>> 21 July 2011

3 komen:

Anonymous Thursday, July 21, 2011 11:33:00 PM  

dah laa tuu.
kalau tiada polis.
siapa nak jadi polis.
awak nak jadi polis?
kalau awak ade dekat tempat dorang.
mungkin awak akan faham semuanya..

leekonu Friday, July 22, 2011 6:02:00 AM  

Friday, July 22, 2011
Baru Sebulan Jadi Timbalan Presiden PAS Mat Sabu Sudah Lakukan 'Double' Membontot

Ini sudah jadi kes besar, tatkala baru sebulan menjadi Timbalan Presiden PAS Mat Sabu sudah lakukan 2 membontot dan ini sudah boleh diistilahkan sebagai double membontot. Maka selayaknya juga dia digelarkan sebagai Mat Sabu Al-Bontoti.

Membontot yang pertama ialah ketika dia menjadi pembonceng kepada seorang penunggang motosikal.

Membotot yang kedua ialah motosikal yang diboncengnya melanggar bontot Pajero PDRM.

Meskipun peristiwa ini dirakamkan oleh CCTV, Hadi Awang tidak akan menerima persaksiannya, kerana ia adalah besi yang tiada telinga.
Posted by Akar Umbi at 5:00 AM

Anonymous Friday, July 22, 2011 2:53:00 PM  

ha....kan....ada apa yang buta mata buta hati sokong lagi polis apa...
Habis tu kalau jadi polsi boleh buat sesuka hati ke? Kalau depa betul tak apa. Tak ada sapa nak marah.
NI satu dunia tengok .... korang boleh tak kisah polis membohong mcm tu. Aduhai....tu lah sebabnya amngok sesuka hati buat malaysia ni mcm bapak dia punya harta. Hak amengok ke malaysia ni? Rakyat ni apa? Sokong tu sokonglah jugak. tapi tengok lah apa yang disokong.

  © Autumn Leaves

Kembali Atas