Perhatian

Kunjungi EkELEH.com......

Fuyoo...Sekali Najib Ke Kelantan, 2800 Masuk UMNO, Respek!! Respek!!

>> 02 July 2011

5 komen:

Anonymous Saturday, July 02, 2011 7:03:00 PM  

ahli pas masuk umno biasalah, saya masih ingat dari dulu lagi bila dekat pilihanraya atau pemimpin dtg ke kelantan mesti ada orang pas masuk umno, kalau mengikut perkiraan dikelantan ni tiada lagi org pas kesemuanya orang umno, tapi selepas pilihanraya apa dah jadi? sama juga dgn kononnya ahli umno sekarang telah melebihi 3 juta. kalau nak tipu tu..tipulah betul-betul.

Anonymous Saturday, July 02, 2011 7:10:00 PM  

setiap kali pilihanraya atau pemimpin dtg kekelantan pasti ada org2 pas masuk umno, mengikut perkiraan sekarang ni tiada lagi org pas disana, tapi selepas pilihanraya pas jugak yg menang, mana ahli umno yg 3juta tuu... lain kali kalau nak tipu, tip[u lah betul2, dgn ahli umno yg bodoh tu, bolehlah kau perbodohkan, umno memang suka org melayu umno bodoh senang nak tipu.

Anonymous Saturday, July 02, 2011 8:08:00 PM  

Anak aku tak pergi pun lari hari ni.Duduk di rumah aje sambil makan nasi lemak.Tapi nama dia termasuk juga dalam senarai murid yang lari hari ni.2 orang pula tu....hehehehe...termasuk dalam 4 juta juga la tu agaknya....

Anonymous Saturday, July 02, 2011 11:24:00 PM  

sejak umno jadi pembangkang di Kelantan , setiap kali itu juga bila pm umno datang maka berduyun-duyunlah orang kelantan masuk umno. Jika dikira dari dulu hingga sekarang ini tak seorang pun orang PAS yang tinggal hatta TGNA pun masuk umno , kah kah kah kah....orang pandir je yang boleh percaya.

Anonymous Saturday, July 02, 2011 11:24:00 PM  

sejak umno jadi pembangkang di Kelantan , setiap kali itu juga bila pm umno datang maka berduyun-duyunlah orang kelantan masuk umno. Jika dikira dari dulu hingga sekarang ini tak seorang pun orang PAS yang tinggal hatta TGNA pun masuk umno , kah kah kah kah....orang pandir je yang boleh percaya.

  © Autumn Leaves

Kembali Atas