Perhatian

Kunjungi EkELEH.com......

BERSIH 2.0: Lidah UMNO Macam Lidah Bani Israel, Stadium Pula Dipersoalkan!!

>> 05 July 2011

6 komen:

Anonymous Tuesday, July 05, 2011 11:14:00 PM  

sapa noh omar ni? nak lawan pm pulak, noohaiza ni betina mana pulak, nampaknya telah menderhaka kepada agong. nak mempertikaikan keputusan agong berjumpa amiga. betina ni dah lebih2 pulak. bertina derhaka.

Anonymous Tuesday, July 05, 2011 11:33:00 PM  

kawan2 semua...bukan you all pandang betul2 rupa mulut Noh. tak tahu ??? cuba lihat mulut Noh..tersengeh macam puuuu..ayam. !Ooppp.soli latuk noh ( waa tatak cakap macam ittu ).sebab tu cakap tak selaku bikin maaa....Betina yang satu ini..basuh kencing pun tak pandai lagi...piiiiiirah.Mampus leee korang lepas nii....

Anonymous Tuesday, July 05, 2011 11:40:00 PM  

Kesian kan?

Sebab tak suka UMNO terpaksa ber ketua kan Hindu Mabok anti Islam dan pejuang Murtad.

Kesian dan sedih dgn PAS.

Kesian PAS masih tak sedar? Jangan jadi anjing-anjing neraka.

detik hati Tuesday, July 05, 2011 11:57:00 PM  

ambiga tu dah memang bukan muslim...tapi yang meluluskan murtad tu sapa bukan ke pemimpin kerajaan...UMNO? yang prnting matlamat BERSIH tu apa...kita nka kan keadilan ...pengundian secara bersih dan tulus..bukan ikut telunjuk UMNO..sekarang sapa yang tak sedaaaaarrrrrrrrrrr?

Anonymous Wednesday, July 06, 2011 12:10:00 AM  

AKU,
Yang berdegar-degar tolak negara islam dan perlekeh hukum islam sebelum ni adalah umno...ngok ngek betul..

umno babi Wednesday, July 06, 2011 10:40:00 AM  

uik........... adajuga anjing MCA menyalak kat sini... syuh... syuh...

  © Autumn Leaves

Kembali Atas