Perhatian

Kunjungi EkELEH.com......

Kasihan Wardina, Kan Dah Kena Bercuti 2 Bulan!!

>> 29 June 2011

3 komen:

Diyana Thursday, June 30, 2011 11:18:00 AM  

BN mmg suka tutup peruik nasi org....dlm hal ni blogger x salah ape pun. wardina pun x salah. yg salah ialah org2 lain yg baling petrol dlm api tu....bodo sngt mereka2 ni....mmg wajar la x payah wat pilihanraya dh...psl mesia skang pun dh jadi pemerintahan kuku besi...topeng demokrasi tu dh makin mereput dh....xbley nk cover kekukubesian diorng ni...haramkan aje pakatan rakyat tu,psl BN mmg suka mengharamkan sume bende yg menentang mereka....no hope for malaysian politics!

Anonymous Friday, July 01, 2011 11:24:00 AM  

Sedap bunyi..no hope for malaysian politic. Tak sedar diri yang kamu berdiri dibumi Melayu ini sebab politic melayu. kalau kamu kat penang sekarang dah kena pijak dik DAP. Buka mata dan tanya diri siapa yang senang dibumi melayu ini kalau bukan geng sebangsa Cina. Meraka dah kuasai ekonomi. Melayu cuma ada kuasa politik. Kalau kuasa politik pun bagi kat cina macam kamu nak tu, hancur tersu melayu jadi pendatang dibumi Malysia ini. Lihat saje kat Penang....buka mata anda ...

Anonymous Saturday, July 02, 2011 12:15:00 AM  

kat penang tu parti mana yg mula mula bagi cina pegang.dan parti mana bagi kerakyatan pd cina dan india.pasal x buat macam indon dan bangla sekarang....?parti umporno lah.buka sejarah parti mana mana yg bangang...dah tu singapore parti mana yg sedekah tampa syarat.hong kong pun bersyarat 100 tahun.ini kasi free.x ke bangang nama nya umporno tu.yg sokong x btempat pun lagi bangang.buta dan tuli SEJARAH

  © Autumn Leaves

Kembali Atas