Perhatian

Kunjungi EkELEH.com......

BERSIH 2.0: Penahanan MP Sungai Siput, Polis UMNO Lelong Nama Agong

>> 26 June 2011

3 komen:

abu Sunday, June 26, 2011 6:39:00 PM  

kalau tak bersih takkan dapat miker jadi MP sg siput doc oiii, ce pikior skit....
nak pembangkang amik alih kerajaan malaysia baru kome kata piliharaya tu bersih???
sajer je kome nak alih isu ek, walhal semua orang tau golongan pembangkang, mereka yang selalu bangkang dasar2 kearajan pun terlibat dilantik jadi tenaga kerja SPR semasa pilihanraya

anak jawa Monday, June 27, 2011 1:04:00 AM  

abu oi, jgn jadi penyangak umporno

zul Monday, June 27, 2011 1:34:00 AM  

wahai abu... ko ni tentunyer seorang yang tak memahami apa itu bersih... otak yang tuhan bagi tu cuba fikir secara rasional... Ingat x masa seminggu sblum PRU 12 dulu.. SPR senang 2 jer membatalkan penggunaan dakwat hitam di jari pengundi? Ko ingat sbb apa SPR begitu bangang sekali untuk melacurkan demokrasi? itu semata2 untuk melakukan penipuan semasa pilihanraya... jagn jadi bodoh tahap bangang mcm UMPHORNO,,,,

  © Autumn Leaves

Kembali Atas