Perhatian

Kunjungi EkELEH.com......

Buku Anti-Anwar, Lihat 40 Tajuk Brutal Syed Hussein Al Attas

>> 12 May 2011

7 komen:

Anonymous Thursday, May 12, 2011 8:19:00 PM  

40 tajuk ini nanti insyaallah anak Al-Atas ini akan bawa ke hadapan mahkamah Allah untuk beliau jawab di depan Allah dengan apa yang dia tulis.
Di atas bumi ini dia menulis kerana habuan yang lumayan.
Insyaallah di hadapan Allah dia akan menerima "habuan yang lebih lumayan" spertimana yang dijanjikan oleh Allah swt.Mari kita doakan!

Anonymous Thursday, May 12, 2011 9:19:00 PM  

tak yah 40 tajuk... cukup lah 40 kutukan sumpah-seranah bapak burit-anak titik nih... ha ha ha... rasa menyesal plak jumpa keturunan Al Attas ni dulu... benarlah, iman tak dapat diwarisi wpun tok-moyang warak-wali sekali pon... nak bakor ajer buku2 tulisan malaun nih... haram baca, sesattttt... kawan2 dia Ahli AlArqam, VVIP kononnyer, Syeikh2, tapi perangai anak beranak hampessss... hancur ular yg menyamar ulamak moden nih...

magua_putra@2000

Anonymous Thursday, May 12, 2011 10:34:00 PM  

takder versi ebook ke
nak gak baca...

chop Thursday, May 12, 2011 11:22:00 PM  

Dia nak tumpamg semangkok juga . apa punya habib ni. Orang nak tutup aib dia nak buka pulak.

Anonymous Friday, May 13, 2011 3:05:00 AM  

otak pemimpin umno memang lah tak boleh pakai sebab terlampau banyak makan duit haram.takut negara kita muflis mintak Allah jauhkan perkara ini.Mana anak pemimpin umno yang jadi al hafis, ahli ugama dan ulama sebab makan dari hasil haram.Bangun lah saudara2 ku untuk masa depan kita jika dibiarkan mereka berkuasa jawabnya berkerja sampai mati lah kita disamping kita muflis depan Allah

Anonymous Friday, May 13, 2011 3:19:00 AM  

sebab terlampau banyak makan duit haram dan takut rahsia terbongkar,mereka sanggup buat benda terkutuk ini.Ingat Allah akan tanya kita mana dapat harta dan buat apa. Takut lah Allah. Tanda tanda tak dapat rezeki halal tak boleh sembayang lima waktu sekeluarga, tak dapat belajar ugama, sentiasa buruk sangka pada alim ulama dan nak tidur kena ambil pil tenang. Jadi kita kaya dunia tapi muflis akhirat sesungguh kekayaan itu adalah ujian Allah.

Tumpang Semangkok Saturday, May 21, 2011 9:25:00 PM  

Ada lagi ka? aku ingat dah bungkus ni bukan al attas tapi al bawah. Jenis ni bukan kira apa semua balun asal bayor je. Buat la buku yang boleh mendekatkan orang dengan Tuhan... mana punya kuturunan pun tarak tau, ka jenis syed beranak hari jumaaat?

  © Autumn Leaves

Kembali Atas