Perhatian

Kunjungi EkELEH.com......

Bercerai Selesai Banyak Masalah Wanita -Dr Mashitah

>> 30 May 2011

2 komen:

Anonymous Monday, May 30, 2011 12:32:00 PM  

Tang ni gua setujus sngt2 ngan dr M ni. Lelaki ramai yg pemalas ( bukan sumer tau ) nanti ada yg mara plak...
Ramai juga lelaki yg baik2. Tapi bleh kira ngan jari jemari.

Sbb tu kat IPTA pun lelaki makin pupus. Itu tandanya ramai para lelaki yg kurang berilmu. Bila tak dak ilmu tak dpt berdiri sama tinggi dgn kaum wanita yg rata2nya berilmu. Itulah juga pun ramai wanita membujang. Kerana nak cari lelaki melayu terakhir pun susah inikan pula lelaki yg berilmu dunia & akhirat.

Bila kawen rtangga jadi tunggang langgang kerana pasangan tidak sekufu.

Ramai pula yg menuntut di universiti serenti. Itulah pasal bukan senang nak meneraju rtangga.

SULAIMAN SABIKAN Thursday, June 02, 2011 9:34:00 AM  

kalau nak cerai...cerai leeee... TAPI AKU tak suka...

Goncang tiang AKU ni,nak cerai... cerai le... mungkin ko dapat selesai masalah ko, dan ko lupa, semuanya dalam Kekuasaan AKU...

Nak cerai, cerai leee... Tapi ko akan jadi manusia yang aku BENCI...

Memang AKU tak cipta undang2 untuk HARAMKAN penceraian... Tapi manusia tak tau AKU cukup TAK SUKA...

Nak cerai... cerai le... itu TANDANYA kau lebihkan kelonggaran UNDANG2 AKU dari, AKU sendiri...

Nak cerai... cerai le.... Tapi AKU cukup tak suka... dan manusia lebih suka UNDANG2 yang mereka sendiri buat... manusia sudah lebih PANDAI dari AKU...

AKU tak kisah, manusia memang cam tu...

  © Autumn Leaves

Kembali Atas