Perhatian

Kunjungi EkELEH.com......

Imej Video Seks Yang Telah Diperbesarkan!!

>> 04 April 2011

7 komen:

kulatlapok Monday, April 04, 2011 10:41:00 PM  

wajahnya seirias memng macam anuar

cayrol Monday, April 04, 2011 11:07:00 PM  

pada dekat2 habis video lelaki ini ade pergi kat cermin and nampak dia punya misai... tapi misai itu ade serupa dgn Datuk *SK*Y... tak tahu betul ke dak tapi mcm sama...

Satu lagi persoalan adakah org lelaki lain di awal video tue adalah Datuk Eskay? aku rasa bukan tapi yg jadi tanda soalnye dia mengaku ada dalam video tue... dia yg mana satu?

Anonymous Monday, April 04, 2011 11:16:00 PM  

macam filem james bond... guna stuntman utk babak tertentu..

silap UMproNO/BN sendiri, pasai apa Rahim Tambi Cik & Eskey yg bawa video ni..? Sepatutnya bagilah kat org lain macam Jamil Khir ke, Md Noh Gendut ke, anak Dasuki ke...

Anonymous Monday, April 04, 2011 11:34:00 PM  

Idola UMNO ialah Rahim Tambi Cik (si perogol) yang mahukan supaya rakyat Malaysia runtuh moral! Na'uzubillah.

zaireey Tuesday, April 05, 2011 12:01:00 AM  

Ibnu Abbas menceritakan :”Nabi SAW berjalan melalui sebuah kebun di Madinah atau di Mekah. Lalu kedengaran oleh baginda suara dua orang sedang disiksa dalam kuburnya. Maka bersabda Rasulullah SAW :”Keduanya disiksa bukanlah kerana dosa besar.” Kemudian baginda melanjutkan perkataannya,:”Yang seorang disiksa kerana kencing di tempat terbuka) dan yang seorang lagi kerana membuat fitnah supaya orang bermusuh-musuhan.” Sesudah itu baginda menyuruh supaya mengambil pelepah tamar lalu dipatah dua oleh baginda dan diletakkan di atas kedua kubur itu masing-masing satu pelepah. Seseorang pun bertanya:”Ya Rasulullah! Mengapa kamu lakukan seperti itu?” Jawab baginda “Mudah-mudahan kedua-duanya mendapat keringanan selama pelepah tamar itu tidak kering.”

Anonymous Tuesday, April 05, 2011 3:04:00 PM  

Korang pernah tengok dia bogel sebelum ni ke? Berapa umur Anwar sekarang?

Anonymous Tuesday, April 05, 2011 4:34:00 PM  

BIasanya orang yang ada bersama pasti turut terlibat.tak malu betul la buka pekung dada sendiri...pissss....

  © Autumn Leaves

Kembali Atas