Perhatian

Kunjungi EkELEH.com......

Apa Guna Anwar Nak Bersumpah-Harussani

>> 25 April 2011

4 komen:

Anonymous Monday, April 25, 2011 1:52:00 PM  

yang bersumpah dalam kes liwat tu pun nak kes yang sedang berjalan macam meragukan saja., macamana.

Anonymous Monday, April 25, 2011 11:35:00 PM  

kalau ada kes org islam dituduh berzina atau ditangkap berzina selepas ini senanglah nak mengelak.
gunakankan sj fatwa bodoh ni.
mesti ada empat saksi.
makin banyaklah rumah2 pelacuran dan org islam melakukan zina.
gara2 4 saksi.tak ada saksi jgn dakwa.
huduh benar islam ni sampaikan teknologi terkini pun tak digunakan.
tak payahlah berinternet atau menggunakan apa2 jua teknologi terkini.
ceramah pun jgn pakai mic.
kdg2 susah juga nak faham ulamak2 bawah tempurung ni.

Lang Buana Tuesday, April 26, 2011 6:11:00 PM  

kadang-kadang kepala otak depa nie boleh buat batu cincin laa.......

pembetulan Friday, April 29, 2011 3:23:00 PM  

Anonymous, ko tu dah tero sangat ker...kalau mcm tu ko aje yg jadi mufti perak ...ganti tempat harunsani...

sebab tu kalau nak tangkap org berkhalwat kita kena bawa ramai pegawai agama, rela dan polisi....bukan main pergi mcm tu aje...walaupun ditangkap masih dibicara dimahkamah...

kalau tak tahu prosuder tak payahlah cakap...sebab org yg ko kutuk bodoh tu adalah seorg ulama..yg paham tentang agama bukan jahil mcm ko...

  © Autumn Leaves

Kembali Atas