Perhatian

Kunjungi EkELEH.com......

AC Mizal Baru Masuk UMNO Dah Melalut!!

>> 24 April 2011

5 komen:

a.samad jaafar Sunday, April 24, 2011 11:09:00 PM  

hahaha.. menambahkan koleksi penipu-penipu dalam UMNO..bravo AC Mizal..

Pak Mat Skru Monday, April 25, 2011 12:00:00 AM  

Ada aku Kesah... mangkok Hayun ni masuk Umporno... Mungkin Pekasam boleh bagi dia jawatan kut...Ketua Unit Joi Gelang...

KRUL Monday, April 25, 2011 12:32:00 AM  

Org yg belum insaf...sebab tu dia tolak dasar islam. Lebih suka dasar UMNO. Belum dpt hidayah agaknya. Moga suatu hari nanti, tuhan akan beri petunjuk kpdnya.

Anonymous Monday, April 25, 2011 9:18:00 AM  

Apalah hebatnya manusia bernama AC mizal ni?

Apa kalu dia msuk umno pelabur menderu masuk invest kat malaysia ni?

Sekurang2nya Cico anak Uji "berhijrah" dulu. Membina keperibadian mulia. Sejuk hati Uji anak tunggal kesayanganya berhijrah ke arah yg di redhai Allah. Tenang di saat pejamnya mata utk selama2nya kerana tersedia anak soleh yg akan mendoakanya.

Terpegun kita bila dia mengaku dia hanya solat berjemaah di masjid yg berhampiran rumahnya bila dia digosipkan masuk pas hanya kerana menyapa Bob Lokman dlm masjid.

La ni la nak cari anak muda yg nak solat apatahlagi berjemaah di masjid adalah terlalu sukar.

Kalu takat jadi ahli umno kuar paper ada ke org kisah. Parti reput merapuh pun itu yg jadi pilihan. Kesian. Memang kesian. Jiwanya memang tak sesuai bersama angkatan pejuang PR kerana jiwanya sealiran dgn org2 yg menjiwai umporno.

Terkenang budak ITM semasa popularnya lagu Fiona.

Anonymous Monday, April 25, 2011 9:50:00 PM  

UMNO MEMANG SUKA SANGAT ORANG2 YG BERKEPERIBADIAN MACAM NI... LAGI BANYAK (BUKAN RAMAI) LAGI BEST.. CERAH MASA DEPAN..

  © Autumn Leaves

Kembali Atas