Perhatian

Kunjungi EkELEH.com......

Semoga Anwar Tabah!!

>> 22 March 2011

2 komen:

jeng jeng Tuesday, March 22, 2011 1:44:00 PM  

kalu ditakdirkan besok...anwar naik kat putra jaya tu.....
hangpa tengok laa perangai puak puak yg dok balun anwar laa nie mcm si kulimnoliaq....mcm toron bayan baru...n bermcm mcm lagi yg dok ada...mat hitam pdg serai n lain lain.......
depa semua ni akan jadi mega gila tahap meroyan cipan....
yg muka tebai tu...nanti mai menyendeng balik ngan anwar.......
habaq kata mereka kena 'main' ngan grombolan laa.....kena itu laa kena ini laa......
akan busuk balik laa grombolan tadi di mulut depa semua....

tak pecaya kalu hangpa tunggu tengok...
pasai tu laa...apa pun depa akan buat jngn bagi anwar naik dok kat putrajaya....
suruh jilat apa pun depa sanggup....pencacai seumuq hidup laa kata kan.....

kah kah kah kah.....

Anonymous Tuesday, March 22, 2011 2:07:00 PM  

takut lah dengan hari pembalasan kelak setip kita pasti akan di hisab oleh allah swt

  © Autumn Leaves

Kembali Atas