Perhatian

Kunjungi EkELEH.com......

Bukti Utusan Malaysia Penyokong Setia Hosni Mubarak

>> 03 February 2011

3 komen:

joecharlie Friday, February 04, 2011 5:18:00 AM  

KRISIS MESIR : MISI SELAMATKAN PELAJAR OLEH UMNO !


macamni la bro. tak payah nak hipokrit.

pelajar malaysia di mesir ni kebanyakannya penyokong pas. disinilah pengkaderan pas bermula.

hari ini mesir bermasalah. jadi yang bertanggungjawap untuk selamatkan mereka adalah kerajaan umno.

artikel aku mudah. aku minta bloger-bloger tak payah malu dan segan untuk sebut dalam setiap artikel bahawa yang menyelamatkan tengkok dorang ni adalah umno. sebut je.

bukan angkuh. adakala kena tunjal jugak kepala melayu berotak sempit ni.

MISI SELAMATKAN TENGOK PENYOKONG PAS INI ADALAH IHSAN DARI KERAJAAN UMNO. KLIK SINI

Posted by GAP KEMBALI at 3:09 AM

Lan Iisma Friday, February 04, 2011 11:49:00 PM  
This comment has been removed by the author.

  © Autumn Leaves

Kembali Atas