Perhatian

Kunjungi EkELEH.com......

Ahh..Pelik! Zeti Akhtar Aziz Tokoh Maal Hijrah

>> 07 December 2010

9 komen:

Anonymous Tuesday, December 07, 2010 3:02:00 PM  

Memang pelik..aurat terdedah mmg xsesuai jd tokoh maal hijrah..kalau dh najib yg suruh bg jakim ikut jela xkn nk lawan plak..bile agama dikawal oleh org politik yg xtau hal agama. Itulah yg brlaku

Anonymous Tuesday, December 07, 2010 3:04:00 PM  

betul ka dia nie ANAK DARA TUA?

Anonymous Tuesday, December 07, 2010 3:05:00 PM  

betul ka dia nie ANAK DARA TUA?

Anonymous Tuesday, December 07, 2010 3:06:00 PM  

BISALAH BRO... DIA KAN TOKOH DUIT..
NAJIB KAN JENIS ISLAM 1MALAYSIA...
AURAT BELAKANG KIRA...

aku cina Tuesday, December 07, 2010 4:45:00 PM  

Aku Cina : kah kah kah

armzeli Tuesday, December 07, 2010 8:14:00 PM  

A ; ehmmmmmmm....macam mana ek....
B ; alaaaa...takan tak tau kut....
A ; ooooo.....
B ; ek ele engkau ni,macam tak tau plak...
A ; ehmm.....

amalhaj Tuesday, December 07, 2010 8:15:00 PM  

ek-ele:> tak ader mende yang pelik dah kat melesia nih.

Anonymous Wednesday, December 08, 2010 1:48:00 PM  

gua dengar2...
design putrajaya sama mcm ISRAEL? BETUL KA?
KENAPA BANGUNAN DI KUSTEM BENTUK SALIN DIBUMBUNG?

nama aku din Friday, December 10, 2010 9:25:00 AM  

ape nk heran, Msia bulih!!! dosa pahala jgn kira janji masuk, mati masuk neraka pun xper asal kita sama cm org kapir........

  © Autumn Leaves

Kembali Atas