Perhatian

Kunjungi EkELEH.com......

Ahh! Majoriti BN 1,069 Undi Di Galas, Apa Senjata BN Sebenarnya?

>> 04 November 2010

7 komen:

Anonymous Thursday, November 04, 2010 9:41:00 PM  

sebabnya, S P R tu maknanya Saya Pun Rasuah. SPR pun jentera pilihanraya UMNO

DoL Thursday, November 04, 2010 9:43:00 PM  

senjata SPR laaa... dalam helikopter tu siap ada seguni kertas undi yang dah siap berpangkah BN

Umno - The Public Enemy Friday, November 05, 2010 9:45:00 AM  

Di PRK Galas Ku Li adalah salah satu daripada senjata-senjata mereka yang ampuh, kerana di kawasan itu adalah kawasan tradisi beliau sejak berpuluh tahun dahulu, senjata lain adalah macam biasalah PITIS - entah daripada Tokey Judi mana, undi POS - kena pos lagi? agensi-agensi kerajaan persekutuan seperti JHEOA, KESEDAR dan lain-lain malah pengadil sendiri itu SPR tidak pernah tidak memihak kepada BN ... beginilah senario pilihanraya di negara kita ini selagi pengundi-pengundi Melayu tidak mahu berubah keluar dari kepompong Umno ... walau bagaimana pun LAWAN TETAP LAWAN hatta terpaksa bercawat kote sekalipun!

opisboi Friday, November 05, 2010 9:54:00 AM  

tapi masa bn menang KULI tak kelihatan pun...dimana KULI...

Anonymous Monday, November 08, 2010 11:13:00 AM  

Kalau kalah skrip lama akan dibaca kembali, mulalah kata BN rasuah, pengundi hantu, SPR tak betul. Kalah menang kata BN memang letakkan calon terbaik, SPR bertugas dgn penuh tanggungjawan dan adil. Udah le tu pihak Pakatan rakyat. Rakyat bukan buta hati dan minda. Mereka dah dapat menilai sendiwara yang dimainkan oleh mursidul am PAs. Cuba pikir dan hayati jika PR memerintah Malaysia, DAP akan naik toncang lagi, sekarang ni pun dah nampak kelibatnya, mula hina agama dan raja-raja melayu. Jangan kita jadi singapor ke dua, orang melayu tertindas.

Anonymous Thursday, December 02, 2010 1:38:00 AM  

Sandiwara ko!! mmg betol BN bg rasuah.. BN yg nak menghancurkan negara ko tau.. Aku nak tanya, kenapa x nak daulatkan Islam? Klu ko mukmin sejati kite wajib sokong org yg nak mendaulatkan Islam ko tau.. BN?? Daulatkan Islam mende, nak hilang ade laa..

  © Autumn Leaves

Kembali Atas