Perhatian

Kunjungi EkELEH.com......

Makhluk Hipokrit Lidah Bercabang Ditemui Di Pulau Pinang

>> 30 September 2010

5 komen:

Putra IJ80 Thursday, September 30, 2010 4:15:00 AM  

Ada pak aji yg.menangis memulangkan duit itu,mungkin terpengaruh dgn cerita duit JUDI di berikan kepada nya.,Sdy juga melihat telatah orang Melayu yg.masih jahil ,akibat kurang belajar secara mendalam hukum hakam Agama,.Akhir nya tertipu ole gulungan Munafik bermuka muka,perkara yg.bole di terima di tolak,yang jelas Haram di biarkan berleluasa,.tak berani bersuara apa lagi menentang nya'.

Anonymous Thursday, September 30, 2010 11:55:00 AM  

Masjid ni rasa rasa depa cuma buat sembahyang waktu aja kot, majlis baca kitab payah nak masuk. kalau masuk pun puak puak ni tak nak masuk dengar pakat lari pi kedai kopi...

Anonymous Thursday, September 30, 2010 11:55:00 AM  

Masjid ni rasa rasa depa cuma buat sembahyang waktu aja kot, majlis baca kitab payah nak masuk. kalau masuk pun puak puak ni tak nak masuk dengar pakat lari pi kedai kopi...

Anonymous Thursday, September 30, 2010 11:55:00 AM  

Masjid ni rasa rasa depa cuma buat sembahyang waktu aja kot, majlis baca kitab payah nak masuk. kalau masuk pun puak puak ni tak nak masuk dengar pakat lari pi kedai kopi...

Anonymous Thursday, September 30, 2010 11:58:00 AM  

karat biru betui,, tengok la muka tu semua hak dok main dam aji time orang buat kuliah ..agak ye la...bak mai kat aku boleh gak myvi sebijik

  © Autumn Leaves

Kembali Atas