Perhatian

Kunjungi EkELEH.com......

AC Mizal Pun Bergelar Datuk! Khairy, Kau Ngangalah Ya!

>> 22 September 2010

4 komen:

Anonymous Wednesday, September 22, 2010 7:28:00 AM  

Barang kali sebab jasanya di dalam Cicakman 2 iaitu sebagai hantu gangster yang insaf yang bertindak menentang dan membakar Profesor Klon.

Anonymous Wednesday, September 22, 2010 10:34:00 AM  

aku betul tak paham..

apsal sultan pahang selalu bagi anugerah kat artis yer.kalo terlalu banyak hiburan agama boleh tergagai n maruah boleh tercemar.sekarang ni makin banyak negara kita diturunkan bala oleh Allah s.w.t..sebab apa yer.pikir-pikir kan la yer.hope sultan pahang pahan akan jadi macam sultan kelantan.menjadi imam pada rakyat..aku bukan nak menderhaka pada sultan.sultan adalah ketua pada rakyat maka sultan harus bagi teladan baik pada rakyat.baru rakyat hormat pada sultan..

Jan Wednesday, September 22, 2010 12:35:00 PM  

Daulat Tuanku Sultan Kedah !

Anonymous Sunday, October 03, 2010 7:03:00 PM  

kalaulah begini caranya datuk diberikan amatlah mendukacitakan. 10, 20, 50,100 tahun lagi apa nak jadi.... cubalah ketatkan syarat2hendak mendapatkan darjah ini, jangan datuk 10 tahun lagi hanya jadi mainanan anak2 semasa main gasing di padang terbuka.

  © Autumn Leaves

Kembali Atas