Perhatian

Kunjungi EkELEH.com......

Seks Setiap Hari Cergaskan Dirinya: Tokoh Guru Nilam

>> 31 May 2010

7 komen:

NoToBn Monday, May 31, 2010 8:10:00 PM  

woooit ini mesti bini 4 punya...kalau tak camman nak boleh setiap hari..ha ha ha ha

abe awe Monday, May 31, 2010 11:00:00 PM  

ya la..kalu 1 bini, takkan x dtg bulan...beranak lg..pantang 44 hari oo...atau saja cikgu lias ni eksen kot...

Lan Iisma Tuesday, June 01, 2010 11:23:00 AM  

Saya rasa masa dapatlah...masa tak dapat tu tak kiralah, takkan dia nak cerita satu-satu pula...dia ambil secara pukallah tu...

Anonymous Tuesday, June 01, 2010 6:11:00 PM  

Lepas ni mesti mak bapak budak tak mau hantar anak2 diorang kat sekolah tu.. Gila apa? Dapat guru kaki seks...

Anonymous Tuesday, June 01, 2010 10:30:00 PM  

aku rasa cik gu ni eksen je...tengok muka tu...bukang larat mana...baca buku 1000 bila pula nak tulis buku..jangan jadi macam prof diraja baca buku ribuan buah...satu buku pun tak tulis..habuk tarak

Anonymous Wednesday, June 02, 2010 12:51:00 PM  

Ada hadis Nabi SAW yang menegah kita menceritakan 'kisah di dalam kelambu suami isteri' kepada orang ramai.

Tindakan cikgu ni secara tidak langsung boleh mencemarkan dan memalukan dia dan isterinya.

Anonymous Wednesday, June 02, 2010 5:08:00 PM  

biar betik cikgu lias ni..umur baru 41 tapi dah ada anak umur 23..hmm kawen umur 14 ker...waah apapun memang hebat..

  © Autumn Leaves

Kembali Atas