Perhatian

Kunjungi EkELEH.com......

Dr Rozmey Lebihkan Promosi Diri Pula

>> 18 April 2010

9 komen:

Hijat Panjang... Sunday, April 18, 2010 3:36:00 PM  

yang takot yang ikot nanti tak kempis-kempis perot, tapi kempis poket la kot? alahai perottt...kah kah kah kah...

IyouweBlog.com Sunday, April 18, 2010 8:44:00 PM  

memang lah lepas memperkenalkan diri, kualiti felem pun mesti ade....

nanged. nang to read about Ice Kacang Puppy Love

mamakmuda Tuesday, April 20, 2010 6:05:00 PM  

Ekellleeeeh!! Citer pasal ponen tuh yg cibuk d promot!! Tp, yg t'pmpng bebeso dlm soghat kabo bkn psl pelem tuh! Aseeek gambo gaye yg mcm x de gaye c Dr. Prasan tuh!! Agknye le kn, org yg tonton/sasaran pnonton nti, mereka2 yg nk kasik keeeemmmpeeessss.....ape ek, Aha!! Kasi kkkkeeeemmmpppeeeeesssss....sssmuaaaa!!!!

Anonymous Tuesday, June 01, 2010 6:15:00 PM  

hari tu dia nak buat konsert tak jadi lepas tu file dia 2 alam pun tak jadi tayang. dia ini agaknya syok sendiri!! atau ada penyakit kronik i.e syokpublisiti. memang dia ni poor planner.

Anonymous Friday, July 09, 2010 2:25:00 PM  

dia mcm lahanat,kejap tuka2 tarikh,siap hina skim wajib tayng lg,mmg angkuh dn xbrpijak dbumi yg nyata budk rozmey nih..ingt ko 2 hnsem sgt ke,rmbut mcm cibai,ntah gaya pngemis mana dia ikot,ingt trend r tuh,mcm bodoh jer......nk glamor mengalahkn PM,pm pun xde r mcm dia tuh..

Anonymous Tuesday, October 05, 2010 3:33:00 PM  

hohohoho... mmg betui apa yg semua cakap.. nampak cam poyo je mamat tuhh.. TAPI, aku rasa gaji setahun korang x tentu dapat saing income sehari dia...hohohoho

Anonymous Friday, November 19, 2010 12:43:00 AM  

ini suma bukan sebab duit..mmg dia ada duit tapi nk sangat publisiti murahan..bahasakan diri doktor konon...lancau puihhh, ckp suma org rakyat...abis dia tu siapa, raja ke..mcm raja gopal ada la..paling x leh blah pasal rambut yang kerekot ke depan...macam style klasik zaman 50an la

  © Autumn Leaves

Kembali Atas