Perhatian

Kunjungi EkELEH.com......

Rupa-rupa Taubat Siti Tak Panjang

>> 31 March 2010

14 komen:

Anonymous Wednesday, March 31, 2010 3:36:00 PM  

bertudung susah nak cari makan

best1of4 Wednesday, March 31, 2010 6:47:00 PM  

Peminat CT rupanya kamu ni yer. Kalau c/paste n3 ni boleh?

Anonymous Thursday, April 01, 2010 11:50:00 AM  

pengarang ini cuba memburuk burukkan nama Siti dengan tudung. Pengarang juga telah mengiktirafkan dirinya bagai hakim boleh jatuhkan hukuman keatas Siti yang tidak bertudung. Ini kah ajaran Islam yang sbenar?? Manakah dapatnya kuasa atau authority untuk menjatuhkan hukuman keatas orang lain?? hairan.

Siti bertaubat atau tidak itu hak dia dengan tuhan, tidak perlu pengarang artikel ini memburuk burukkan nama siti. kalau tak suka siti, tak pa, jangan dengar lagu dia, jangan beli cd dia, itu hak kamu, tiadasiapa peduli, tapi nampaknya pengarang ini kian menjaga tudung kepada orang kenamaan,,,,, kakaka

Oooi... balik jaga kain isteri kau, jaga elok elok sama ada isteri kau pakai tudung dak?? jangan gunakan Islam untuk mengutuk hak orang lain, dia pakai tudung takpakai tudung kritikan kau pun tak dapat pahala. sebaliknya menimbulkan rasa termuntah bila baca artikel sebegini.

gengkutu

Anonymous Thursday, April 01, 2010 12:40:00 PM  

LEMBU PUN CARI MAKAN JUGAK!

Anonymous Friday, April 02, 2010 9:38:00 AM  

Takkan lihat kemungkaran nak diamkan diri je. Syabas penulis!! Saya tak rasa penulis berniat nak kutuk siti..tapi berniat utk memberi keinsafan kepada semua.... dan saya rasa sepatutnya hal ni diwar-warkan. Bukannya didiamkan.Lagipun Siti idola kebanyakan orang,malah sewaktu siti mula-mula bertudung dulu, ada yang mengikut...alhamdulillah..kini??... waAllahualam..

Tengok kemungkaran pun diam kan je. Patut la malaysia sekarang ni macam....tatau la nak cerita, kemungkaran merata-rata...

Memang la taubat Siti,tu urusan dia dengan Tuhan, tapi kita pun kene mengingatkan orang lain jugak, supaya jangan diikut apa yang tak baik.. Tuhan dah cakap terang-terang dalam Quran, suruh perempuan-perempuan menutup aurat...bertudung, tapi kalau masih duk bukak juga, macam nak lawan Tuhan..tak rasa ke macam tu?? astarfirullahalazimmm...

Sikap yang tak ambil peduli apa orang buat ni la yang menyebabkan masyarakat kita semakin parah..sedar lah..dunia dah semakin nazak, kita pun bila-bila masa akan dipanggil menghadap Dia...

NichKhun Friday, April 02, 2010 1:15:00 PM  

huhu mintak jauh la.. padahal bertudung lagi lawa kan.. contoh nye datin norjuma.. sangat chantek.. siti tu datok sbb tu dia tak bertudung kot.. ngahahahaa

Anonymous Friday, April 02, 2010 2:07:00 PM  

Orang tak nak bertudung, ko pon kutuk. Takde ke demokrasi dalam hal sebegini. Ko orang inilah yang digelarkan fanatik...

Anonymous Friday, April 02, 2010 2:11:00 PM  

Mengapa perlu perempuan je yang menutup aurat? Mengapa tidak lelaki juga? Semua peraturan ini untuk menguasai kaum perempuan sahaja. Lelaki boleh kahwin 4, perempuan tak boleh. Budak umur 10 pun boleh dijadikan isteri, tak tahu malu ke?

Anonymous Wednesday, April 07, 2010 8:32:00 AM  

bagi saya ini adalah teguran yg bgus. kite sygkan ct, patutnye tegurlah.tegur itu nabi kata pesan memesan dgn kebenaran.....nk atau tak, terpulang kpd dia dn org lain jga.nasihat dh beri, tak mau jgak ikut dialah.

sam1430 Friday, April 09, 2010 1:01:00 PM  

Islam itu adalah bersaudara.Apa2 yg mungkar berlaku termasuklah si Siti ini yg tak tutup aurat harus diber teguran atau diingatkan kepada yg lain supaya tidak terus atau bersama-sama membuat kemungkaran.Syabas buat penulis ini kerana menggunakan hak dan tanggungjawab Islam nya secara betul.Alhamdulillah.

Anonymous Monday, April 12, 2010 9:59:00 PM  

Tentang Siti.,kalau diingat kembali,lebih banyak buruk dari baiknya kelakuannya..Tak sesuai nak dijadikan IDOLA..Dulu masa baru2 muncul diarena seni..Aduhai mak ai..sungguh ayu,sungguh lembut sopan lemah gemalai..Mak Ai,tersenyum simpul Mak Cik,Pak Cik,Opah,Atuk kat kampung..Alahai ada jugak Artis macam ni punya BAIKnyer budi bahasa dan Tingkah Laku..Tup-Tup! Kawin laki orang!! Ingatke akan kawin dengan anak teruna ke ape ke..tak kisahlah orang kaye ke,orang sederhane ke tapi dah agak dah takkan nak kawin ngan orang miskin kot!! Mak Dato @@!! kawin ngan laki orang, dah tu sekali ganda dgn umornye pulak..Alahai demi kasih dan terharunye dia pada suaminye yang begitu menyayangi anak2 nye..kalau mcm tu,kalau dia betul ikhlas, buat Bapa Angkat jer lah !!!Dari awal lagi dah boleh agak dah bila baru balik dari buat Haji..Nak pakai tudung konon..mana Allah nak pelihara Iman orang ni..so last sekali terbongkarlah siapa SITI sebenarnya..Pada Allah dia tak malu inikan pulak pada kita..Biarlah dia dengan dunianye..Allah pun dah biarkan dia..Dia dh dapat aper yg dihajati didunia ni..Harta pun dh melimpah ruah..Darjat dan pangkat pun dah dapat..Biarkan ajer..

Eza Rashid Wednesday, June 16, 2010 12:10:00 PM  

siti ak pown xpkai tudung,paki seksi2,,,,tp da niat klu ak nk paki tudung ak nk tutup sume,,,,ko hengat santik sgt ke cik siti paki tudung sekerat2,,,,

Anonymous Thursday, October 20, 2011 7:48:00 AM  

aku lagi stress tgk muka biol siti.meluat sial.dia ni la satu2 mangkuk ayun yang bawak imej xelok kat rakyat M'sia.kekalkan je imej xbertudung kau yang dulu,jgn bg org y tgk ko skrg lagi sakit hati & mata dgn tutup aurat separa2.wahai siti,sudah2la.kami rakyat M'sia dah jemu dgn ko.ko dah sememangnya xlaku n langsung xpopular skrg.jgn tumpang populariti org lain.nak tiru MJ,kau tu sape?SEDAR DIRI TU SIKIT!JGN HIPOKRIT

  © Autumn Leaves

Kembali Atas